Suske en Wiske - De Fameuze Fanclub (Erkende Suske en wiske vereniging)

Ledenvergadering 2015

Gepubliceerd op maandag 7 september

Op zondag 15 november organiseert de Fameuze Fanclub weer zijn jaarlijkse Algemene Ledenvergadering. Deze ledendag zal plaats vinden in Zaal 't Plein, Tongerloplein 1, Udenhout. Dit jaar pakken we het anders aan. Er wordt alleen een vergadering gehouden. Er zullen dus geen tekenaars aanwezig zijn en er zal geen verkoop plaats vinden door de Fanclub of door standhouders.

Tijdens de Algemene Ledenvergadering komen de volgende onderwerpen aan bod:

Goedkeuring notulen van de Algemene Ledenvergadering 2014;
De financiën;
Presentatie van het ledenbeeldje voor 2016;
Plannen voor het komende jaar.

Heb je ideeën? Wil je ons helpen? Of vraag je je af waarom we bepaalde zaken wel of niet doen? Kom dan langs en we staan je graag te woord! Leden zijn welkom vanaf 10:30 uur en de vergadering begint om 11:00 uur. In verband met de zaalreservering willen we graag weten hoeveel leden we mogen verwachten. We vragen je daarom om je aanwezigheid ten laatste op 15 oktober te bevestigen door een mailtje te sturen naar: secretariaat@fameuzefanclub.nl. Met vermelding van je lidnummer!

Tot dan!

• Een digitale strip voor het goede doel

Strips lezen voor het goede doel? Het kan! YIEH...

• Gepersonaliseerde albums bij YIEHA

Vanaf 29 november kunnen via het online strippl...

• Wilbert van der Steen wint Willy Vandersteenprijs 2017

Op 23 november werd in het provinciaal Suske en...

Fandag 2018

Fandag 8 april 2018

Op deze dag organiseert de Fameuze Fanclub alweer haar 31ste Suske en Wiske Fandag! Het wordt een waar feest voor de echte liefhebber en voor het hele gezin! Ook in 2018 weer in MeetingDistrict, Blokhoeve 2a in Nieuwegein.

Noteer het in je agenda en hou deze website en onze Facebookpagina in de gaten om op de hoogte te blijven!

Ledenactie, op=op!

Wees er snel bij...!

"De stuivende stad" is in een exclusief en uniek jasje gestoken, speciaal voor een grandioze ledenactie van de fanclub. Kijk snel hier!