Suske en Wiske - De Fameuze Fanclub (Erkende Suske en wiske vereniging)

Persbericht animatiefilm De Texasrakkers *update*

Gepubliceerd op dinsdag 3 febuari

Vandaag (3 februari 2009) is het eerst persbericht verzonden van alle producenten inzake de animatiefilm van "De Texasrakkers".

Vanaf 17 juni 2009 is de film te bewonderen in vele bioscopen in Nederland en Belgie. Daarvoor zullen er premières zijn in Nederland en Belgie.

In Nederland zullen bekende acteurs als Frank Lammers, Kees Boot, Jeroen van Koningsbrugge, Pierre Bokma en Raymonde de Kuyper te horen zijn als één van de vele figuren in de film. Marijn Klaver en Nanette Drazic staan garant voor de stemmen van Suske en Wiske. Samen met hun vrienden Lambik, Jerom en tante Sidonia en de Texasrangers proberen ze Jim Parasijt met zijn snode plannen te stoppen. "De Texasrakkers" belooft een prachtig spannend (animatie)avontuur te worden!

"De Texasrakkers" is een co-productie van Bos Bros en Skyline Entertainment met steun van o.a. het CoBo-fonds en in nauwe
samenwerking met de AVRO, Bridge Entertainment Group, Studio Vandersteen en Standaard Uitgeverij. De film is gemaakt in de Belgische animatiestudio CoToon en LuxAnimation in Luxemburg.

De volledige tekst van het persbericht is hier te lezen.

• Suske en Wiske Hommages no. 3

Op 12 november 2018, kort na het verschijnen va...

• Chronos en Chaos

Op 5 december, nog net op tijd voor pakjesavond...

• Inning en verzending ledenbeeldje 2018

Zoals aangekondigd in Versus 123 en op onze Fac...

Fandag 2018

Fandag 8 april 2018

Op deze dag organiseert de Fameuze Fanclub alweer haar 31ste Suske en Wiske Fandag! Het wordt een waar feest voor de echte liefhebber en voor het hele gezin! Ook in 2018 weer in MeetingDistrict, Blokhoeve 2a in Nieuwegein.

Noteer het in je agenda en hou deze website en onze Facebookpagina in de gaten om op de hoogte te blijven!

Ledenactie, op=op!

Wees er snel bij...!

"De stuivende stad" is in een exclusief en uniek jasje gestoken, speciaal voor een grandioze ledenactie van de fanclub. Kijk snel hier!