t Bescheiden Bestuur

Niels van der Made

Niels (1974) maakt sinds 2014 deel uit van het bestuur van De Fameuze Fanclub en neemt vanaf 2017 de taak van voorzitter op zich. Hij maakt ook deel uit van de redactie van de Versus. Hij is sinds zijn prille jeugd een fanatieke lezer en verzamelaar van Suske en Wiske-strips. Niels is Nederlander van geboorte, maar woont al jaren in Antwerpen met zijn vrouw Els en hun twee zonen. Als hij niet met zijn neus in de stripboeken zit, is hij manager van een contactcenter.
voorzitter@fameuzefanclub.nl

Jack Nijenhuis

Ook Jack Nijenhuis (1962) is bestuurslid sinds 2014. Hij is verantwoordelijk voor de inkoop, voor de webshop en voor de aanwezigheid van De Fameuze Fanclub op beurzen. De liefde voor Suske en Wiske zat er al jong in en zijn verzameling breidt nog steeds uit. Jack heeft een vrouw en twee zonen. In het dagelijks leven beheert hij twee benzinestations.
bestellingen@fameuzefanclub.nl

Matthijs Nijenhuis

Matthijs Nijenhuis (1990) is de jongste van het stel en is sinds 2017 de secretaris van De Fameuze Fanclub. Zijn oom zorgde ervoor dat de Suske en Wiske-verzamelkoorts ook op hem oversloeg. Hij werkt als zorgcoördinator in een zorginstelling en woont samen met zijn vriendin.
secretariaat@fameuzefanclub.nl

Arnoud Dullemond

Arnoud Dullemond (1974) versterkt het bestuur van De Fameuze Fanclub sinds 2017 en is penningmeester. Momenteel ligt de verzamelwoede op originele platen en op het oude werk van Vandersteen, maar ook hij is al Suske en Wiske-liefhebber sinds zijn jonge jaren. Arnoud heeft een co-packing/drukkerij in Rotterdam, maar woont in Oude-Tonge met zijn vrouw, dochter en zoon.
penningmeester@fameuzefanclub.nl

Frank Koper

Frank Koper (1963) is ook in 2017 toegetreden tot het bestuur van De Fameuze Fanclub. Hij ontfermt zich over de website en berichtgeving op de social media. Sinds 1995 verzamelde hij al veel informatie over het Vlaamse stripduo op zijn site Suske en Wiske op het WWW. Als hij niet bezig is met Suske en Wiske werkt Frank bij de Universiteitsbibliotheek Utrecht. Hij woont samen met zijn vrouw in de Domstad.
info@fameuzefanclub.nl