Even voorstellen...

Het algemene doel van de vereniging is het promoten van Suske en Wiske en het bevorderen van het verzamelen van Suske en Wiske-boeken en -curiosa.
De vereniging telt op dit moment ruim 1600 leden, verspreid over meerdere landen. De fanclub brengt vier keer per jaar het magazine 'Versus' uit, waarin activiteiten, nieuw te verschijnen items en beschouwingen over Suske en Wiske een hoofdrol hebben. Ieder jaar organiseert de fanclub een suske en wiske fandag, is men aanwezig op beurzen en evenementen en wordt aan het einde van het jaar een ledenvergadering gehouden.

Het lidmaatschap bedraagt slechts 28,00 per kalenderjaar. Interesse? Surf dan snel naar 't Leuke Lidmaatschap!

De vereniging is officieel erkend door de uitgeverij die de licentie van Suske en Wiske onderhoudt, Standaard Uitgeverij uit Antwerpen. De statuten van de vereniging zijn ondergebracht bij de notaris en ook op de site te vinden.