De Olijke Oblongs

Later in de jaren negentig werden de uitgaven steeds professioneler en uitstekend van kwaliteit. Dit kwam mede door de samenwerking met de Standaard Uitgeverij, maar ook door de creativiteit en vindingrijkheid van het bestuur.
Zo heeft de fanclub in 1997, 1999, 2001 en 2002 een viertal oblongs laten maken, met daarin steeds een bundeling van stoken van een onderwerp dat in de albums terug te vinden was. De volgende oblongs zijn verschenen: "De verwoede verzamelaar", "Avontuurlijke landen", "De beroemde bijrollen" en "De unieke uitvindingen". De onderwerpen spreken natuurlijk voor zich!
Paul Geerts heeft voor de eerste oblong een speciale voorplaat getekend omdat de vereniging ook vierde dat ze tien jaar bestonden. De oblong sluit af met een strook over verzamelende leden, die ook speciaal door Paul Geerts gemaakt is.
De laatste oblong werd met een speciaal schuifdoosje, ten goede van het 15 jarig bestaan, uitgegeven.

De verwoede verzamelaar  Avontuurlijke landen

De beroemde bijrollenDe unieke uitvindingen