De Uitzonderlijke Uitgaven

De Fameuze Fanclub heeft een lange traditie wat betreft eigen uitgaven. Deze traditie gaat terug tot in de jaren tachtig, toen de eerste eigen gemaakte uitgaven het levenslicht zagen.
Gaandeweg werd de vereniging professioneler en groeiden de contacten met de uitgeverij van Suske en Wiske steeds verder. Dit kreeg ook zijn weerslag in de uitgaven. Sinds 1997 verschijnen er nagenoeg elk jaar fraaie uitgaven die in samenwerking met Standaard Uitgeverij worden uitgegeven.

De fanclub geeft naast de fraaie uitgaven ook eigen promotionele uitgaven uit, waaronder het jaarlijke ledenkado van Parastone en diverse unieke kaarten.

Enkele van deze uitgaven zijn nog te verkrijgen via de vereniging, ze zijn te bestellen in de Webshop.