Ledenactie

Ook een uniek stripboek verdienen?
Werf dan snel nieuwe leden voor De Fameuze Fanclub en ontvang een exclusieve editie van “De stuivende stad” helemaal voor niets! Het unieke en gelimiteerde album is speciaal voor de vereniging gedrukt met een nieuwe omslag en is niet te koop.

Doe mee aan de actie en scoor dat album snel! (op = op)
De actie is alleen geldig voor leden van De Fameuze Fanclub die iemand anders aanbrengen als lid voor minimaal 1 jaar. Kosten voor het lidmaatschap zijn voor het nieuwe lid. Na incassering dan wel zelf het lidmaatschapsgeld overgemaakt (België) te hebben wordt een welkomstpakket verzonden aan het nieuwe lid. Bij incasso na 2-3 maanden en bij zelf overmaken direct. Het exclusieve album voor het wervende lid wordt meegezonden met het welkomstpakket.

Per bestaand lid kunnen maximaal twee nieuwe leden aangemeld worden voor de actie. Bestaande leden mogen niet zelf meerdere malen lid worden.

Het album is mede tot stand gekomen met medewerking van Standaard Uitgeverij en Erven Vandersteen. Op verzoek wordt het album alleen ter beschikking gesteld voor ledenwerving en promotionele activiteiten van de vereniging en niet voor de verkoop.