De Jonge Jaren

Vanaf eind jaren tachtig tot begin jaren negentig presenteerde de fanclub de eerste eigen specials. Een van de eerste uitgave was "De verzamelaar".
Een boekwerkje over verzamelingen van de hoofdfiguren, het verzamelen van Suske en Wiske-spullen en merchandising van de helden. De oplage is beperkt gebleven tot 425 exemplaren en werd uitgegeven in 1992.

Een jaar later verscheen een overzichtscatalogus van Suske en Wiske. Iets wat tot dan toe nooit verschenen was. De strip was wel vertegenwoordigd als onderdeel van de stripcatalogus van Hans Matla, maar als apart item had de fanclub de primeur. De uitgave is mede tot stand gekomen met medewerking van Rene Kessels en is lang gebruikt bij verzamelaars als naslagwerk!
Ook werden de eerste promotionele producten van de fanclub uitgebracht. Er is vaak menig uurtje van handarbeid in items als buttons, kaarten, glazen en puzzels gestoken, maar het resultaat mocht er wezen. Tegenwoordig zijn de producten voer voor verzamelaars en liefhebbers!