3 juli 2021
Suske en Wiske Stripboekenplein
Op zaterdag 3 juli 2021 van 10:00 tot 16:00 uur organiseert de Antwerpse Bibliotheek Permeke voor de allereerste keer het Suske en Wiske - Stripboekenplein. Deze beurs wordt buiten georganiseerd, op het plein voor de bibliotheek en op wandelafstand van het Centraal Station,  en kan dus doorgaan volgens de richtlijnen.

px; ?>
Het Suske en Wiske Stripboekenplein is gratis toegankelijk en ideaal te combineren met de Suske en Wiske-expo 'Suske en Wiske in 't stad - De Antwerpse avonturen' die van 1 juli tot en met 1 augustus eveneens gratis te bezichtigen zal zijn in Bibliotheek Permeke, aan het De Coninckplein. Daar zullen heel wat originele tekeningen te zien zijn van Suske en Wiske-avonturen die zich afspelen in Antwerpen, met als topstukken de originele pagina's van 'De rammelende rally'.
Daarnaast is er een route uitgestippeld door de stad langs Antwerpse trekpleisters die een rol spelen in de albums. Een bezoek aan Antwerpen zal voor Suske en Wiske-fans uit Vlaanderen én Nederland dus zeker de moeite zijn.
Zien we je op zaterdag 3 juli in de thuisstad van Suske en Wiske?
Voor leden van De Fameuze Fanclub is dit een eerste mogelijkheid om zonder extra kosten het jaarlijkse ledenbeeldje af te halen aan onze stand. (Meer info over het afhalen of ontvangen van het ledenbeeldje lees je in Versus 134 die eind juni op de mat zal vallen.)
Meer info op:
Stripboekenplein Permeke