03 juli 2020

Suske en Wiske in Storyworld

Storyworld, hét Nederlands museum voor strips, animatie en games te Groningen, presenteert van 4 juli tot en met 27 september 2020 de tentoonstelling Suske en Wiske 75 Jaar.

Centrale thema’s van de expositie zijn Suske en Wiske door de jaren heen en Suske en Wiske in Nederland. Van Suske de Rat en De Woelige Wadden tot en met De Fleurige Floriade. Tientallen keren maakten Suske en Wiske ons land (on)veilig.

De hoogtepunten van de strip, bijzondere voorwerpen en originele tekeningen worden getoond en de bezoekers krijgen een uniek kijkje achter de schermen van de totstandkoming van een album.

Vanwege de coronamaatregelen moeten de tickets vooraf online gekocht worden.
Leden van De Fameuze Fanclub krijgen korting op de entreeprijs met de code die te vinden is in  Versus 130.
Nog geen lid van De Fameuze Fanclub? Neem dan eens een kijkje bij 't Leuke lidmaatschap.

Meer info, openingstijden en tickets op: www.storyworld.nl.

Suske en Wiske 75 jaar