04 april 2019

Versus 125

Leden van De Fameuze Fanclub ontvingen begin april de eerste aflevering van Versus van 2019.

Romano Molenaar tekende speciaal voor dit nummer een fraaie cover waarop de hoofdpersoon uit deze aflevering wordt geportretteerd, Moe Mie.

Alle verschijningen van de moeder van Jerom in de avonturen van Suske en Wiske passeren de revue in dit nummer.
Ook de sjamaan die Jerom op verzoek van Moe Mie zijn grote kracht heeft gegeven komt aan bod.

Natuurlijk bevat deze aflevering van Versus ook alle informatie over de 32e Suske en Wiske Fandag, die op 14 april weer in Nieuwegein wordt gehouden.

Samen met Versus 125 werd ook de ledenpas voor 2019 verzonden.
Met deze pas kunnen leden op dit evenement het ledenbeeldje van dit jaar ophalen. Bovendien geeft de ledenpas korting op de entreeprijs.

Verder in dit nummer aandacht voor "Eindes" zonder knipoog van Wiske, aandacht voor de nieuwe voorpublicatie in De Telegraaf, schetsen van Luc Morjaeu en veel nieuwsberichten uit het Suske en Wiske-universum.

Versus 125