17 december 2019

Versus 128

Kort voor de feestdagen valt een nieuwe Versus in de bus bij de leden van De Fameuze Fanclub.
De kerstcover van de 128e aflevering werd gemaakt door Jean-Marc Krings, de tekenaar van het hommage album "De kwakkelende kwakzalver".

Preview foto
In deze Versus ook een wedstrijd exclusief voor onze leden om kans te maken op 1 van de 5 exemplaren van 'De kwakkelende kwakzalver', gesigneerd en voorzien van een mooie tekening door Krings.

Het eiland Amoras vormt het belangrijkste onderwerp in dit nummer. In twee artikelen wordt aandacht besteed aan de herkomst van de naam en andere bronnen voor het eiland waar Suske en Wiske elkaar leerden kennen.

In een derde artikel worden de Latijnse teksten die voorkomen in het album "De wrede wensput" ontleed.

Uiteraard staat ook dit nummer verder weer vol nieuws en wetenswaardigheden. Onder meer worden het ledenbeeldje van 2020 en een speciale uitgave voor de komende Suske en Wiske Fandag onthuld.

Nog geen lid van De Fameuze Fanclub?
Om volledig op de hoogte te blijven van alles wat er staat te gebeuren en zal verschijnen in het feestjaar 2020 is het zeker de moeite waard om een lidmaatschap aan te vragen via het
Aanvraagformulier